کِساء

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُونوا أَنصَارَ اللَّهِ

کِساء

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُونوا أَنصَارَ اللَّهِ

کِساء

الّــــــذِینَ یُبَلِّغُـــونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَــــهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَـــــدًا إِلَّا اللَّهَ وَ کَفَى بِاللَّهِ حَسِیــبًا ( الاحزاب-39)

وظیفه اصلی و اولیـه روحـانیت ، چیزی نیست جـــز : ( تبلیــغ و تــرویج دیـن ) از طریق ( قرآن مبین و اهـــل بیت عصمت و طهــارت ) صلوات الله علیهم اجمعین ، و ( پاسداری از فرهنگ و عقائد و اخلاق اسلامی ) و ( هدایت و خدمت به متدینین ) .
ملتی که میخواهد در مسیر دیـانت ، و رسیدن بــه سعــادت قدم بردارد ، آشنــایی و ارتباط با روحـانیتی این چنین ، و آگاهی از رهنمودهای آنـــان ، بــرای او ضرورتی است مسلم و غیر قابل انکار .

kesaa@chmail.ir

آخرین مطالب

مجوز وزارت خانه برای برگزاری کنسرت ها وحی منزل نیست/مسئولین پاسخگوی تبعات برگزاری کنسرت ها باشند


حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه محترم بندر ماهشهر گفت:این مسائل به هیچ وجه با ایده های حضرت امام و مقام معظم رهبری و دین اسلام همخوانی ندارد اگر چه وزارت خانه ای هم مجوز داده باشد لکن مجوز وزارت خانه وحی منزل نیست و هرگونه تبعاتی که در اجرای این برنامه ها رخ دهد را خود مسئولین باید پاسخگو باشند





حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر روز گذشته در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به برگزاری کنسرت های موسیقی در ماهشهر اظهار داشت:بحث اباحه گری تدریجی است ، به طور مثال در زمان دولت اصلاحات شعار تساهل و تسامح بود که بعد از آن شاهد چه اتفاق هایی که نبودیم .
وی افزود:به تدریج شاهد زوال حجابی که در جامعه جایگاه ویژه ای داشت بودیم و تا الان که دیگر این امر به یک فرهنگ تبدیل و از دست همه خارج شده است.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به برگزاری کنسرت های موسیقی گفت: : این کنسرت ها در برخی شهرهای بزرگ که اجرا می شود حد یقفی ندارد،در اینجا هم برخی دوستان می نشینند و توجیه می کنند که ما جو را کنترل می کنیم و قطعا بعد از مدتی هم شاهد این خواهیم بود که به همین  قانع نمی شوند و می گویند زنان باید برای ما خوانندگی کنند،بعد از مدتی می گویند نه باید با رقص باشد و در آینده نزدیک باید شاهد اباحه گری ها باشیم.
حجت الاسلام غبیشاوی عنوان کرد:متدینین و خانواده های شهدا از اینگونه برنامه ها دلشان به درد می آید مگر برنامه های مرفه شرعی کم داریم؟ باید خطوط قرمز را رعایت کنیم و ضرورتی هم ندارد این همه فشار وجود داشته باشد که چنین برنامه هایی در شهر اجرا شود.
وی ادامه داد : شما فکر نمی کنید این دوستانی که بدون هیچ چشم داشتی برای فرهنگ دینی و  قرآنی این مردم تلاش می کنند  دلسرد می شوند وقتی می بینند مسئولین از برنامه های آنچنانی حمایت می کنند .
امام جمعه ماهشهراظهار کرد:بنده نظر خودم را از این تریبون مقدس عرض کردم ، و می گویم این مسائل به هیچ وجه  با ایده های حضرت امام و مقام معظم رهبری و دین اسلام همخوانی ندارد اگر چه وزارت خانه ای هم مجوز داده باشد لکن مجوز وزارت خانه وحی منزل نیست و هرگونه تبعاتی که در اجرای این برنامه ها رخ دهد را خود مسئولین باید پاسخگو باشند.
حجت السلام غبیشاوی تصریح کرد : این نظام مبتنی بر ارزشهاست . مبتنی بر خانواده هایی است که برای حفظ نظام جان عزیزان خود را تقدیم کردند، اگر روزی خدای ناکرده بازهم اتفاقی برای نظام بیفتد ، اولین کسانی که سینه سپر می کنند همین متدینین هستند و آن انسان های بی دین و غیر متدین را در آن صحنه ها نخواهید یافت همانطوری که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.
وی افزود:آنها در سوراخ های خودشان می خزند وکسی آنها را نخواهد دید، پس به خاطر اینکه عده قلیلی خوششان می آید و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند تن به هر کاری ندهید .

امام جمعه ماهشهراضافه کرد:بنده هم به عنوان یک طلبه وظیفه دارم از این تریبون مخالفت خودم را اعلام کنم و به صورت مسالمت آمیز و قانونی درخواست کنیم که مسئولین به این مسائل دامن نزنند بعد از این هم اگر مردم دیدند این قصه همچنان پابرجاست دیگر مردم وظیفه خودشان را می دانند، قبلا هم عرض کردم مسئولین باید تبعات این قضیه را قبول کنند.
گفتنی است پس از پایان خطبه های نماز جمعه نمازگزاران در مخالفت با برگزاری کنسرت های موسیقی تجمع کردند.



منبع :http://rahyabnews.com/fa/news/72008

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
کساء