کِساء

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُونوا أَنصَارَ اللَّهِ

کِساء

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُونوا أَنصَارَ اللَّهِ

کِساء

الّــــــذِینَ یُبَلِّغُـــونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَــــهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَـــــدًا إِلَّا اللَّهَ وَ کَفَى بِاللَّهِ حَسِیــبًا ( الاحزاب-39)

وظیفه اصلی و اولیـه روحـانیت ، چیزی نیست جـــز : ( تبلیــغ و تــرویج دیـن ) از طریق ( قرآن مبین و اهـــل بیت عصمت و طهــارت ) صلوات الله علیهم اجمعین ، و ( پاسداری از فرهنگ و عقائد و اخلاق اسلامی ) و ( هدایت و خدمت به متدینین ) .
ملتی که میخواهد در مسیر دیـانت ، و رسیدن بــه سعــادت قدم بردارد ، آشنــایی و ارتباط با روحـانیتی این چنین ، و آگاهی از رهنمودهای آنـــان ، بــرای او ضرورتی است مسلم و غیر قابل انکار .

kesaa@chmail.ir

آخرین مطالب

 
اگر به دنبال ایجاد نشاط در دزفول هستند مشکلات مردم را حل کنند/عده ای با استفاده از امکانات دولتی در زمین دشمن بازی می کنند/ با مروجین منکرات برخورد قانونی خواهد شد



دزفول امروز: سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در گفتگوی اختصاصی با دزفول امروز نسبت به برخی مسائل فرهنگی شهرستان دزفول واکنش نشان داد.

وی با اشاره به سابقه دینی مردم ایران اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ایران با رویکرد توسعه فرهنگ اسلام ناب به پیروزی رسید و ملت ایران با دغدغه دینی طی ۳۵ سال گذشته وارد میدان شدند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: امروز هم رهبرمعظم انقلاب شرایط نصرت خداوند متعال را در ترویج چهار اصل مهم دانسته اند که دو اصل آن امربه معروف و نهی از منکر است لذا امسال را باید با همین رویکردی که رهبر انقلاب فرمودند دنبال کنیم.

وی افزود:در ستاد امربه معروف و نهی از منکر مهمترین اقدام توسعه و ترویج معروفات و مقابله با اقداماتی است که منکر را توسعه می دهد.

سردار شاهوارپور با اشاره به ترفندهای دشمن برای مقابله با دین در جامعه امروز عنوان کرد: موسیقی یکی از راه هایی است که دشمن برای القای باورهای ضددینی دنبال می کند لذا باید به مروجین و مجموعه هایی که خواسته یا ناخواسته دنبال ترویج فرهنگ ابتذال و موسیقی هستند و جوانان را به سمت موضوعات بی محتوا سوق می دهد باید  تذکردهیم و جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به بسترهای قانونی برای جلوگیری از ترویج فرهنگ ابتذال گفت: در خصوص جلوگیری از این اقدامات قانون های مدونی وجود دارد که این قانون ها به تصویب مراجع ذیصلاح رسیده اند، می توان با استفاده از این قوانین با مروجین منکرات برخورد کرد.

سردار شاهوارپور تحرکات فرهنگی اخیر در شهرستان دزفول را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:امروز شاهد هستیم که در بعضی شهرستان ها مانند دزفول عده ای به دنبال فرهنگ ابتذال هستند در حالی که شهرستان دزفول از قرون گذشته شهر مومنین و علمای سلف مانند شیخ اعظم انصاری،آیت الله قاضی،آیت الله معزی و سایر علما بوده است که با تربیت طلاب ،مروجین فرهنگ شیعه بوده اند دزفول به این مسائل شناخته شده است.

وی افزود:عزاداری و ارادت مردم دزفول در ایام عاشورا با هزاران هیات مذهبی و نواهای پرشورحسینی زبانزد خاص و عام است و مردم این شهرستان داعیه دار توسعه فرهنگ عاشورا هستند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت:در دفاع ۸ساله دزفول شهری بود که دین خود را به اسلام ادا کرد و بیش از ۲۸۰۰ شهید تقدیم اسلام کرد و مردم این شهر هزاران موشک دشمن را تحمل کردند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خوزستان عنوان کرد:دزفول در حوزه فرهنگی شهرستان پیشتازی است مردم و علمای این شهر فهیم هستند و با همه توان از مرزهای دینی دفاع کرده اند لذا در شان شهرستان نیست که عده ای بخواهند با ترویج فرهنگ موسیقی غربی به واسطه برگزاری کنسرت ها با استفاده از ظرفیت های دولتی کاری در زمین دشمن انجام دهند.

فرمانده قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل(ع)گفت: افرادی بنا دارند فضای شهرستان را به سمتی بکشانند که بجای اینکه گره ای از مشکلات مردم باز کنند بر مشکلات شهر بیفزایند.

فرمانده سپاه خوزستان با خطاب قرار دادن مسئولین شهرستان دزفول گفت:اگر به دنبال ایجاد فضایی بانشاط و پرامید در شهرستان هستند مشکلات انبوهی که در دزفول وجود دارد را حل کنند .

وی افزود:جوانان دزفول از بیکاری رنج می برند مشکلات عمرانی،بهداشتی و زیست محیطی بسیاری  زیادی وجود دارد که مسئولین می توانند آن ها را در اولویت قرار دهند که این مسائل باعث رضایت مردم شود.

سردار شاهوارپور اضافه کرد:شان مردم دزفول بسیار فراتر از این است که عده ای با سوق دادن فضای شهر به سمت مشکلات بیشتر ،مردم را دچار رنجش کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: مطالبه عمومی مردم زدودن چهره محرومیت از جای جای این شهرستان است نه بسترسازی برای انجام اقدامات ضد ارزشی.



منبع : http://deztoday.ir/?p=273446

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
کساء